سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/9/29
10:57 عصر

یک موضع محاقظه کارانه متفاوت

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید         جشن یلدا مبارک

تا حالا اکقر مطالب یکه درابن بلاگ به اسم من منتشر شده است قالب جدی داشته است و با هر عنوانی ( مقاله؛ خبر ؛ طنز. یا ....) به نوعی به سیاست ارتباط پبدا میکرد . هر چند انتخاب این رویکرد بوسیله خود من صورت گرفته و دلیل آن هم  علاقه من نسبت به مسابل سیاسی است ولی مطمئنا این همه حقیقت من نیست و سیاست تنها گوشه کوچکی از زندگی من که البته بیشتر برجسته شده است . ولی چه کسی شعرهای مرا خوانده است و یا از یادداشتها و یا حتی داستانهای طنز من خبر دارد و ...........

..........امروزقصد دارم کمی متفاوت از گذشته بنویسم .

نمیدانم برای شما اتفاق افتاده است که قصد گفتن حرفی را داشته باشید ولی دچار تردید بشوید . تردید همراه با ترسی شفاف که همه وجودتان را بخود مشغول کرده است .

برای همه ما بارها پیش آمده است که حرفهایی را به دلایل خاصی یبان نمیکنیم . ترس از واکنش محبط؛ ترس از حکومت ؛ ترس از کارفرما ؛ ترس از استاد ؛ و با ترس از هر چیز دیگری که بجای ترس از خدا دردل ما قرار گرفته است .

ولی آنچه که من درمورد آن صحبت میکنم هیچدام اینها نیست . شاید ترس من بیشتر به یک تردید شبیه باشد تا یک ترس واقعی . تردید از اینکه بر سر دوراهی انتخاب به کدام سمت متمابل یشوم . تردید از اینکه نکند با گفتن حرفی خصوصی که از سر اجبار آن را در محیطی عمومی مطرح میکنیم تمام آنچه را که در طول سالها برای آن تلاش کرده اید از بین برود و آنقدر حاشیه های بازتاب انتخاب زیاد باشد که اصل خبر در لابه لای حاشیه ها گم شود.

و من این بادداست را مینویسم تا بگویم انتخاب کردم . انتخابی آگاهانه همراه با حسی غریب که شباهت زیادی به انتخاب مردمی داشت که در جستجوی عدالت ؛ رییس جمهور خود را برگزیدند . من هم انتخاب کردم و امیدوارم در آینده هنگامی که تاریخ ورق میخورد نه من و نه هیچکدام از افرادی که این نتخاب را کرده اند از تصمیم خود پشیمان نباشند .

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید                  جشن یلدا مبارک


   1   2   3   4   5   >>   >