سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/2/23
3:16 عصر

همایش "تاثیر جنسیت در خط مشی سیاسی غرب"

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

فرهنگسرای ملل با همکاری اندیشکده روابط بین الملل برگزار می کند

همایش "تاثیر جنسیت  در خط مشی سیاسی غرب"

فرهنگسرای ملل با همکاری اندیشکده روابط بین الملل اقدام به برگزاری همایش علمی آموزشی با عنوان  "تاثیر جنسیت در خط مشی سیاسی غرب" نموده است.

این کارگاه از سری کارگاه های غرب شناسی است که به همت فرهنگسرای ملل و با همکاری اندیشکده روابط بین الملل از ابتدای سال جاری برگزار  شده  و قصد دارد ابعاد مختلف سیاسی, فرهنگی و اقتصادی  کشورهای غربی را از منظری نو مورد بررسی قرار دهد. موضوع همایش اخیر "تاثیر جنسیت در خط مشی سیاسی غرب" است که ضمن اشاره به افزایش علاقه مندی زنان جهت حضور در سطوح بالای حکومتی کشورهای غربی, علل و تاثیر این حضور تاریخی را در عرصه سیاسی این کشورها به ویژه در زمینه صلح مورد بررسی قرار می دهد.

این همایش در تاریخ چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه 87, ساعت 17 الی 18:30 و در محل فرهنگسرای ملل واقع در پارک قیطریه برگزار خواهد شد.

شایان یادآوری است این همایش به صورت رایگان برگزار خواهد شد و حضور در آن برای کلیه علاقه مندان و پژوهشگران آزاد خواهد بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جا می توانند با شماره های 22204453 و 22212392 و یا با سایت اندیشکده روابط بین الملل www.irtt.ir تماس بگیرند.